Logo De Transparante BrokerDe Transparante Broker Logo
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
WERKEN BIJ / Gemeente Ede >>
homeKlik hier voor de homepage
Gemeente Ede Logo

Werken bij Gemeente Ede

Gemeente Ede

Gemeente Ede is een gemeentelijke organisatie gevestigd in Ede, Gelderland. Ze bieden diverse banen voor bachelor en hoger opgeleiden. Enkele voorbeelden van bachelor+ functies die zij aanbieden zijn: - Beleidsmedewerker Ruimtelijke Ontwikkeling - Juridisch Adviseur - Projectleider Duurzaamheid - Financieel Adviseur - Communicatie Adviseur Deze functies vereisen een bachelordiploma of hoger en bieden mogelijkheden voor professionele groei en ontwikkeling binnen de organisatie.

Werken bij Gemeente Ede

Gemeente Ede

Gemeente Ede is een gemeentelijke organisatie gevestigd in Ede, Gelderland. Ze bieden diverse banen voor bachelor en hoger opgeleiden. Enkele voorbeelden van bachelor+ functies die zij aanbieden zijn: - Beleidsmedewerker Ruimtelijke Ontwikkeling - Juridisch Adviseur - Projectleider Duurzaamheid - Financieel Adviseur - Communicatie Adviseur Deze functies vereisen een bachelordiploma of hoger en bieden mogelijkheden voor professionele groei en ontwikkeling binnen de organisatie.
Gemeente Ede Logo

Bekijk alle opdrachten en
vacatures bij Gemeente Ede

9 Opdrachten gevonden
Logo Gemeente Ede

Medewerker Bouwen, Wonen en Milieu (Vergunningverlener)

Gemeente Ede

Ede, Gelderland
 | 
01-09-2025
32 - 36 UUR REAGEER VOOR 22-08-2025 VIA DAS
Let op: De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor freelancers. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief waarbij we je omzet verlonen. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie én een salarisvoorstel toe.

Functieomschrijving

Gemeente Ede is op zoek naar een enthousiaste medewerker balie Bouwen, Wonen en Milieu, voor 32 tot 36 uur per week. De ideale kandidaat beschikt over specifieke kennis van vergunningverlening en omgevingsrecht, en heeft uitstekende vaardigheden in klantcontact. Deze functie omvat niet alleen de traditionele fysieke balie, maar ook digitale en telefonische communicatie met inwoners, bedrijven en collega's. Als aanspreekpunt ben je verantwoordelijk voor het informeren, adviseren en begeleiden van klanten in het vergunningentraject. Je speelt een cruciale rol in het verbeteren van de processen, waarbij klantvriendelijkheid en efficiëntie centraal staan.

Gezocht profiel

  • Ervaring met vergunningverlening en omgevingsrecht.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling.
  • Analytisch en probleemoplossend vermogen.
  • Proactieve houding en in staat om zelfstandig te werken.
  • Bereidheid om actief bij te dragen aan procesverbetering.

Eisen

  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop en mobiel;
  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als vergunningverlener, jurist en of baliemedewerker binnen een gementelijke organisatie en het fysieke domein;
  • Aantoonbare werkervaring met het lezen van vergunningen, bestemmingsplannen en het omgevingsplan;
  • Aantoonbare kennis van het omgevingsrecht door middel van een afgeronde opleiding of cursus (benoem dit duidelijk in het cv);

Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als vergunningverlener, jurist en of baliemedewerker binnen een gementelijke organisatie en het fysieke domein; (35 punten);
  • Aantoonbare werkervaring binnen een gemeente binnen het zuiderlijke deel van provincie Gelderland (15 punten);
  • Een door de kandidaat zelf geschreven motivatiebrief, waarin hij/zij duidelijk aangeeft waarom deze opdracht geschikt is. In de motivatie dient 1 concreet voorbeeld geschreven te worden van een vergelijkbare situatie op het gebied van advisering dan wel ondersteuning bij vergunningsverleningen en/of klantvragen (35 punten);
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met process optimalisatie gericht op het digitale loket en/of klant gericht werken (15 punten).

Competenties

  • De volgende competenties zijn belangrijk voor succesvol functioneren in deze rol:
Reageer direct!
De Transparante Broker draagt je graag voor! Vul onderstaand formulier in en upload je CV (hoeft nog niet op maat gemaakt voor de opdracht!)
De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor freelancers. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief waarbij we je omzet verlonen. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie én een salarisvoorstel toe.
+ € 5,00 marge De Transparante Broker
geen bestand geselecteerd
€ 5,00
De Transparante Broker Logo
De Transparante Broker biedt een grote hoeveelheid opdrachten afkomstig van Dynamische Aankoopsystemen. We zijn helder en duidelijk in waar onze opdrachten vandaan komen en welke marge we maken.
CONTACT

De Transparante Broker BV, Binckhorstlaan 36 - M0.17, 2516 BE Den Haag

070 - 20 42 432
Algemene voorwaarden
 | 
Privacy policy
2025 Copyright, all rights reserved