Logo De Transparante BrokerDe Transparante Broker Logo
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
WERKEN BIJ / Gemeente Apeldoorn >>
homeKlik hier voor de homepage
Gemeente Apeldoorn Logo

Werken bij Gemeente Apeldoorn

Gemeente Apeldoorn

Gemeente Apeldoorn is een overheidsorganisatie gevestigd in de stad Apeldoorn. De gemeente is verantwoordelijk voor het bestuur en de dienstverlening aan de inwoners van Apeldoorn. De organisatie biedt verschillende banen op bachelor niveau en hoger, zoals: - Beleidsmedewerker Ruimtelijke Ordening - Juridisch Adviseur - Financieel Controller - Projectleider Sociaal Domein - Communicatieadviseur Deze banen bieden de mogelijkheid om bij te dragen aan de ontwikkeling en verbetering van de stad Apeldoorn en haar inwoners.

Werken bij Gemeente Apeldoorn

Gemeente Apeldoorn

Gemeente Apeldoorn is een overheidsorganisatie gevestigd in de stad Apeldoorn. De gemeente is verantwoordelijk voor het bestuur en de dienstverlening aan de inwoners van Apeldoorn. De organisatie biedt verschillende banen op bachelor niveau en hoger, zoals: - Beleidsmedewerker Ruimtelijke Ordening - Juridisch Adviseur - Financieel Controller - Projectleider Sociaal Domein - Communicatieadviseur Deze banen bieden de mogelijkheid om bij te dragen aan de ontwikkeling en verbetering van de stad Apeldoorn en haar inwoners.
Gemeente Apeldoorn Logo

Bekijk alle opdrachten en
vacatures bij Gemeente Apeldoorn

1 Opdrachten gevonden
Logo Gemeente Apeldoorn

twee (2) handhavingsjuristen Bouw- en Woningtoezicht (Omgevingswet)

Gemeente Apeldoorn

Apeldoorn, Gelderland
 | 
03-11-2025
TOT € 100 32 - 36 UUR REAGEER VOOR 07-10-2025 VIA DAS
Let op: De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor freelancers, ook niet als DGA van een BV. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief waarbij we je omzet verlonen. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie én een salarisvoorstel toe.

Onze Ambitie

De gemeente Apeldoorn heeft als ambitie om wendbaar te blijven en de uitvoeringskracht te vergroten. Dit vraagt om gemotiveerde mensen die bereid zijn om samen te werken aan een toekomstbestendig Apeldoorn. De organisatie opereert binnen vier thema's: Concern, Ruimte en Economie, Maatschappelijke ontwikkeling, en Dienstverlening & Bedrijfsvoering. Belangrijk hierbij zijn de kernwaarden van de gemeente: vakmanschap, innovatiekracht, betrouwbaarheid, en samenwerking. Deze waarden vormen de basis voor het leveren van de beste oplossingen voor de inwoners, door kennis en vaardigheden te bundelen.

Vereiste Profiel

Wij zoeken twee handhavingsjuristen voor Bouw- en Woningtoezicht, die beschikken over een passie voor het vak en in staat zijn om nieuwe ontwikkelingen te implementeren. Je werkt zelfstandig maar bent ook een teamplayer die zijn kennis deelt en verantwoordelijk is voor het gehele handhavingstraject. Je komt te werken in een afdeling van ongeveer 95 collega's, die zich inzetten voor de naleving van regels in zowel bebouwde als onbebouwde ruimtes. Een proactieve houding, de bereidheid om samen te werken, en het vermogen om zowel informeel als formeel te handelen, zijn essentieel voor succes in deze rol.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag.
  • Het ingediende CV inclusief motivatiebrief bevat maximaal 5 pagina’s.
  • Alle extra pagina’s boven de gevraagde 5 pagina’s worden niet beoordeeld door de aanbestedende dienst.
  • De kandidaat heeft minimaal een afgeronde hbo-opleiding Rechten. Voorgenoemde dient te blijken uit het ingediende cv.
  • De kandidaat is zo snel mogelijk, maar uiterlijk per 3 november beschikbaar voor 32 tot 36 uur per week.
  • De kandidaat heeft minimaal twee (2) jaar relevante en aantoonbare werkervaring als handhavingsjurist. Voorgenoemde dient te blijken uit het ingediende cv.
  • Het aantal kantoordagen is bespreekbaar, maar de kandidaat is minimaal 75% van de tijd aanwezig op kantoor.
  • Het uurtarief is maximaal € 100,- exclusief btw en inclusief reiskosten woon-werkverkeer, fee Flextender en overige kosten.
  • Inschrijver mag maximaal 2 kandidaten aanbieden. Voor elke kandidaat die aangeboden wordt dient een aparte inschrijving te worden gedaan. Bij de inschrijving dient aangegeven te worden op welke datum de kandidaat kan starten met de werkzaamheden. Indien er onverhoopt toch meer dan twee kandidaten door dezelfde inschrijver worden ingediend, zullen enkel de eerste twee (op volgorde van binnenkomst) in behandeling genomen worden.

Wensen

  • De kandidaat heeft minimaal twee (2) jaar werkervaring bij een gemeente (maximaal 40 punten).
  • A: De kandidaat beschikt over minder dan twee (2) jaren relevante werkervaring bij een gemeente (0 punten).
  • B: De kandidaat beschikt over twee (2) of meer jaren relevante werkervaring bij een <50.000 inwoners gemeente (13 punten).
  • C: De kandidaat beschikt over twee (2) of meer jaren relevante werkervaring bij een 50.000 tot 100.000 inwoners gemeente (26 punten).
  • D: De kandidaat beschikt over twee (2) of meer jaren relevante werkervaring bij een grotere gemeente (100.000+ inwoners gemeente) (40 punten).
  • Een maximum uurtarief exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer, fee Flextender en overige kosten (maximaal 20 punten).
  • A: Een uurtarief tussen €95 en €100 (10 punten).
  • B: Een uurtarief tussen €90 en €94,99 (20 punten).
  • C: Een uurtarief tussen €85 en €89,99 (30 punten).
  • De kandidaat heeft goede kennis van het vakgebied en handelt de dossiers zelfstandig af. Dit wordt beoordeeld aan de hand van het ingediende cv en de motivatiebrief (maximaal 40 punten)
  • A: Onvoldoende (0 punten)
  • B: Matig (10 punten)
  • C: Voldoende (20 punten)
  • D: Ruim voldoende (30 punten)E: Goed (40 punten) Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Analytisch vermogen Visie
  • Omgevingsbewustzijn
  • Overtuigingskracht
  • Samenwerken
  • Stressbestendigheid
  • Oplossingsgerichtheid
  • Bestuurlijke sensitiviteit
Reageer direct!
De Transparante Broker draagt je graag voor! Vul onderstaand formulier in en upload je CV (hoeft nog niet op maat gemaakt voor de opdracht!)
De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor freelancers, ook niet als DGA van een BV. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief waarbij we je omzet verlonen. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie én een salarisvoorstel toe.
+ € 5,00 marge De Transparante Broker
geen bestand geselecteerd
€ 5,00
De Transparante Broker Logo
De Transparante Broker biedt een grote hoeveelheid opdrachten afkomstig van Dynamische Aankoopsystemen. We zijn helder en duidelijk in waar onze opdrachten vandaan komen en welke marge we maken.
CONTACT

De Transparante Broker BV
Waldorpstraat 5
2521 CA 's-Gravenhage

Telefoon: 070 - 20 42 432WhatsApp: 070 - 20 42 432Belafspraak plannen via MS Bookings
Algemene voorwaarden
 | 
Privacy policy
2025 Copyright, all rights reserved